- My milkshake bring out the boys ot to the yard ...




- 10.00 slog Bambi upp sina ögon :) det ni :)
Dom stora vakna samma tid.
Skönt med sommar holiday.
Varmt ute men ingen sol.

Har vart ute  plockat in nya liljekonvaljer ., köket är renskrubat av honey boney :)

dagens frulle vart vindruvor stekta ägg ris mjölk och kvist tomater :)

Bambi åt Havregryns gröt , Hipps fruktyoghurt  och en näve vindruvor :)

 Balla fick ett tufft läder nithalsband :) ( Ska ha det då jag klippt ner han )

 Sen köpte jag en klänning i petrol blått  med virkade detaljer. Ska knäppa den så får ni se sen :)
Riktig bohemaktig och sååååå snygg :).

Älsklingen har grabb kväll i kväll med fifa lir och fotbolls spelning ute på fotbolls plan :)
kanske vi drar dit och kollar :)


Men innan ska vi ev åka kolla  på en SOMMARSTUGA. Det  ni :)
 Location kommer jag ej säga vad det är men jag kan säga att det heter nåt i stil med trädgården i dal ;)
80 kvadrat meter med ett stooortsovloft tror ni  vi är spända ?
stoooooor tomt oxå :).
wounderfoul :)



 / kääärlek

Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan

är det sant det där med stuga ??? låter kanon mysigt....spännande att hör vidare vad det blir ...

ha en kanon lördagskväll vännen

kramar lolla

Postat av: Petra

åh då vet jag nog vart hihih kram jag bodde typ på andra sidan då jag o micke hade huset:)

2009-06-14 @ 12:49:51
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback