- That stormy day ...




- Shiiit vilken storm man vakna till hela natten har det kännts som om hela huset har  dansat med vinden.
 Inte ens på morgonkvisten har det velat lägga sig.
Har vart till hembyggsgården med muffins saft och  bestick tallrik och servetter då kenny hade en hel ute dag .
Vilket vi ej visste då han har glömt kontaktboken i skolan.
Så det var bara snabb packa och brassa i väg med mopeden :)

Madicken var sur i dag , fick inte ha klänning.
Alldeles för kallt så mamman i husetoch tog fram mjukisbraler  och långärmat.
Men då är jag ju INTE fin om jag inte har klänning :)
Typiskt Madicken.

 På bilden ser ni Bamis nya speldosa som hon kan ligga hålla i på kvällen.
Ansiktet lyser upp och  då ma  trycker på magen spelas  sköna lugna melodier ( finns 6 styckna all välja mellan )
Jag tror vi   har hittat den perfekta speldosan :).
I går kväll somna hon sött med den  alldeles intill sig.




 Bambi i går sitter bekantar sig med den nya speldosan :)


 I dag blir det en riktig inne dag,
Motions rundan på över milen blir  inställd, ingen som vill gå i detta storm väder.

 Hinner man pyssla och dona med lite pyssel saker istället :)

 Sen blir det fika med rabarberpaj och glass som vart över från i går.


 / Kärlek

Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan

ler åt det söta täcket med monchichi figuren exakt ett sånt hade jag till ett av mina barn för massa år sedan känns det som...

kram lolla

Postat av: Catrin

Vart har du köpt speldosan? Sjukt söt va den iaf, skulle vilja köpa en sånn till vår lilla tös:)

2009-06-04 @ 14:18:06
Postat av: Malla

Åh vilket underbart täcke med monchichi, hur snyggt som helst! Vill ah!!!



KRAM

2009-06-05 @ 22:38:57
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback