- Till min mor



-  I går slog jag in massa pket till mamma som fyller den 13 juli :)

Och så här vart det ena paketet inslaget
Med en mässing siffra nummer fem som står för dom fem barnen  och fem barn barnen :)
Bra tänkt där :)


  Nu blir det god lasagne här :)
Har vart otroligt kvaft hela dagen.

Har sprungit runt med kenny överallt och letat en Bmx hittade en för 3000 papp som vi ska kika närmare på :)

Sen hann vi med lite shopping så klart :)



Det var en lycklig kenny som kom hem med tre sune böcker och en Eva och Adam bok och en pelle svanslös dvd :)

 Madicken fick nya skor men dom var alldeles för små :( Fast rätt storlek :(

 Bambi fick pippi mat set .

 2 nya böcker till Bambi dom invigde hon direkt då vi kom hem :)

  2 tunikor och en klänning till Bambi

 Puffig brun manchester kjol till Madicken och ett sommar linne :)

 Organic cotton  klänning Madicken.

 Kenny köpte en snygg Jamacia tröja :) hur fin som helst :) sen ett litet terraruim att ha vandrande pinnar eller annat i :) Ev hemma hos sin pappa då han redan har ett här hemma :)



 Och vad jag köpte visar jag efter maten :)


Peace and love

Kommentarer
Postat av: mamma

Nu blir jag såååååååååååå nyfiken men jag får tåla mig några dagar till hehe....men barnbarnen är ju 6 st din tokstolla hehehehe kram

2009-07-01 @ 00:56:51
Postat av: vintageretroprinsessa

Mamma : Nämen skyller på solsting hahhahahaaahahhaha :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback