- Utlandshetta ute !!!!



- Helt flippat väder ute :)
solen skiner som aldrig förr inte ett enda moln på den klarblåa himmlen.
Man svettas man bara går ut ;)
Helst hade man velat gått utan troser under klänningen :)

 Kenny ville att jag skulle ta en bild på han i morse innan vi begav oss i väg :)
På huvudet har en sk Heady  den är som en tunn avlång tyg tub :)
Lite hip hip style är den på den :)
 Finns i massa olika färger och former ,  finns bla att köpa på sportaffärer / hip hop affärer.
Just denna köpte vi då vi var i London och besökte släkten för nåt år sen.
Camofärgat valde då den lilla :)

superbra att ha ute nu då solen är som värst :)



 Kenny pausar efter första loppisen i lekparken och klunkar i sig en halv liter i ett svep :)
hade med oss 4 flaskor vatten till han och mig :)
Bambi drack 2 smoothisar och en vatten flarra :)

sen tog vi med oss vattenmelon nektariner och äppelklyftor :)



 2 loppisar hann vi med i dag :)
Jag kenny och Bambi :), kompisen min bangade då han skule på födelsedags kalas :)
Tur att dom har öppet hela sommaren varje dag :)
Tror ni jag kommer hänga där mycket eller....?
Hii hii bor högst 10 minuter i från :)
Båda loppisarna :)
Ibland har man tur :)

ska dra med mamam och syster yster på en loppis runda sen mormor då hon kommer upp.


Bambi slockna i vagnen efter lek vid hembygdsgården ( där andra loppisen ligger )

Träffade på en trevlig gubbe där som äger marken och vi plockade på oss 2påsar med hö till kanin / marsvin :)
Blir 2 påsar till ikväll eller tar nog med säckar :)
Tror tom det var rusta som hade så fina ros blommiga säckar :)
Fint att ha höet till dom små djuren :)

Dom stora barnen är tvärs över gatan och leker ute med sanna och Markus på deras tomt där det finns diverse trevliga leksaker :)


 Sen när dom kommer in blir det kokt korv färsk potatis bland sallad och keso röra :)

Kenny var snäll och gick och lämna en påse med urväxta kläder från Bambi till min kompis barn :)
Kul att dom kommer till användning ännu  en gång :)



Käääärlek mina vänner i det underbara vädret :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du är en riktig skämtare, vadå varit utomlands med kenny för nåt år sen hahaha du din stackare har inte alls varit nånstans längre än ikea sundsvall med dina stackars barn. synd om dig din pappa vill inte ens hälsa på dig och din störda ungar undra varför

2009-06-28 @ 03:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback