- Vi fick lite sol ändå :)

Gammal ställning för trådrullar Lantligt / Shabby Chic


- Go kväll alla hallon munkar :)
Här hemma har vi en liten som somna  nyss efter att ha hållt i gång hela dagen :)
Busen nummer ett :)

var förbi en kompis satt surra innan vi begav oss hem :)
har nyss klippt kennys barr  och ska duscha av hundarna och klippa dom en snabbis :)

Sen ut och plocka in nya liljekonvaljer :)
Kenny städar rummet sitt och  fixxar med sina pokemn kort :)
han ska nämligen få veckopeng i dag då gäller det att vara snäll :)

 Ovanfö rser ni nåt jag suktar efter :)
En trådrulle hållare med fyra trådrullar men hallå hur snyggt skulle inte det vara att ha  spets  och vackra  band på alla dessa ?
Typ hur snyggt som helst va :)
Jessica trånar :)





Dessa två ligger på min önskelista nu :)
sleep balm til kidsen och muskel salva :) till hela familjen :)
Älskar dessa badge bals doftar ju så gott och gör sin sak :)
Nån annan som fallit offer för dessa ?


 Ikväll blir det åka förbi en kompis och surra och lämna en hårklippnings maskin och få kennys cykel däck fixxat :)

 / Käääärlek

Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan

ja du solen har faktiskt kikat fram här åxå. Jag har hunnit målat en rolig sak ute som jag tänkte visa på bloggen lite senare ;-)

Trådrulle hållaren var verkligen en vill ha sak....

Sleep balm till kidsen, funkar det ?

ha en fin kväll vännen

kram lolla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback