- When the romance is calling




- Midsomar kärlekens dag :)
Glömm nu inte plocka sju olika sorterns blommor att lägga under kudden ;).

 Midsommar för  mig är kärlekens dag familjens dag :)

 Därför har jag  satt  lite extra tanke till alla djur och rengjort till kaninerna klippt deras klor plockar in salladsblad  och rengjort alla skålar och gett dom vitaminer :).

Fågeln shabby chic fick nya frö klockor och driv ved att klättra på och en äppelkvist och ny  sand på botten :)


Balla och Lalah har fått klippta grisöron :) och nykammade pälsar :)




Syrran knäppte lite bilder på kidsen i går kväll :)
Mina fina barn :)
Busungarna :)



 Ha en underbar midsommar nu alla :)

 Ska nog ut till sonen i kväll och pussa sönder han :)


 / Peace and love

Kommentarer
Postat av: Johanna Månsson

Jag har opererat bort en tumör på min ena äggstock :(

Postat av: Carro

Trevlig Midsommar på er också ! :)

2009-06-19 @ 23:26:31
URL: http://carrod.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Johanna månsson : Aj då :( Hoppas att du repar dig snabbt :)

Massa kramar :(



carro och trevlig midsommar dag på dig :)

2009-06-20 @ 20:09:59
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback