- Date med en pingla




- Imorgon har  jag date med denna söta pingla vi ska gå på stan fika och hon ska få välja nåt hon vill ha från stora staden :)
Perfekt att avsluta veckan med för den lilla primadonnan :)



Och den här filmen fick vi av Thomas i dag som ska kollas på till myskvällen.
Kenny har papaphelg denna helg sp han har det nog bara fina fisken där borta hos sin pappa :)


 Vart bil fix i dag med köpte nya tän kablar  sjukt dyra , dom vet ju vad dom ska ta betart dom djävlarna :)

Bilen är som nu och brummar på fin fint :)


 Dagens middag i  i dag blir samma som i går :)
 Fläskfile
min goda sallad
bea sås
och potatis :)

Sen blir det uppskuren frukt talrik med bla färsk annanas :)
Mumsimumsi :)



Peace and love .

Kom nyss hem ska mata lillan och hänga en tvätt :)

Sen blir det kamma marsvinet :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag älskade det kortet på din pingla! Så "catch by the moment!" Hon har stil tjejen!!!

Postat av: lolla

hejsan

Snygg brutta !!!!

jag gillar åxå tecknade filmeroch den här är bland dom bättre....

annars är "sköheten och odjuret" min absoluta favorit

kramar lolla

2009-03-26 @ 20:54:16
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Karin

Älskar hennes stajl! Tecknade filmer eller barnfilmer över huvud taget är grymma. Oftast mycket mer underhållande än sega vuxenfilmer. De blir lätt så löjliga tycker jag.

2009-03-27 @ 12:06:54
URL: http://metrobloggen.se/karinsliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback