- Det ultimata för att få dom rätta lockarna

VILDBÄR duschflaska


- Det hänger på produkterna vill jag säga :)
Använder man rätt produkter  är man en bra  bit på vägen :)
Rätt teknik is number two :)


Blött hår krama in en bra produkt




I detta fall använder jag Foxy curls cream nummer 2 på bilden
Krama in låt självtorka eller föna med tratt , Jag väljer bort tratten då jag vill ah det så naturligt som möjligt :)
Utan massa onödiga redskap :)
Det bästa redskapet är ju fingrarna i detta fallet :).


Har du redan torrt hår blöter / fuktar du lätt ditt egna hår med en vattenflaska innan du kramar in krämen och formar till lockarna , om du har själv lockigt hår :)
Smidigt och lätt och du får en snygg " nyknullad " beach frilla :)


Sen kan du med fördel moussa lockarna eller spraya lite om du vill ha lite mer stadga i det hela :)


Tigi har underbara produkter till bra priser , doftar ljuvligt :)



Är du nöjd med ditt hår ?
Hur mycket tid lägger du ner på ditt hår per dag ?




 Kärlek Mamma  Jessica

Kommentarer
Postat av: Karin

Hmm, tonar det lite brunare men annars är mitt hår väl okej. Jag kör med Tony & Guys produkter. Passar mitt hår perfekt :]

Postat av: la mami

Blev sugen på att testa...Jag lägger inte så mycket tid på håret, färgar det var 6:e vecka och plattar det ibland när jag har tid...Tycker det är skönt att slänga upp håret i en knut när tiden är knapp...Ha det underbart kram kram

2009-03-01 @ 19:48:20
URL: http://lafamilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback