- Ett alldeles underbart paket :)




- Titta så sött en av mina fina läsare skickat och gjort till mig :)
Åhhh vart alldeles till mig då jag öppnade det söta paketet :)
Laleh ( Hunden ) sprang iväg med  ena och börja leka min lilla buse.

Dom här söta bakelserna fick plats på Madickens kakfat med hennes andra söta bakelser :)

Kolla bara in det söta kortet hon scrappat till mig :)
På baksidan står det till min bloggvän :)

Det känndes i hjärtat att få detta vackra paket :)


Tack Lolla på
www.lollashus.blogg.se  passa på att spana in hennes mysiga blogg :)


// En lycklig Jessica

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad sött :)

Postat av: mamma

Oj då kanske man kan bli bjuden på fika av Madicken nästa gång jag kommer ;)

2009-03-04 @ 15:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback