- Ett litet besök



- Bambi somna i bilen på väg in passade på att springa in  på second hand då hon sov och pappa satt vänta :)

Ut km jag med detta påslakan , en fin kruka jag hunnit att pynta med :)
En liten häst
Ett kors till mitt shabby chic pyssel ett fint berlock halsband och  en fin krok :)

  Madicken fick 2 nya tröjor :)

 PÅ röda korset fanns det en fin kanin som låg och vänta på mig :) en mjukis hund som vaktar hundars  diva säng :) Madicken fick ett fint påslakan i fina färger :)


 Köpte  med oss semlor och vanilj  hjärtan och blåbärs hjärtan som ska mumsas på ikväll :)


 Love

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Tror min nya tävling är nåt som passar dig, eller båda mina nya! ;-) Allt bra då??

Postat av: Petra

Fina bilder på bustrollet nedan på leklust:-)vi får gå dit ngn dag tillsammans tycker jag kram

2009-03-11 @ 19:57:52
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Madeleine : Yeeeps får kika :)

Alt bra här i norrland :)



Petra :) Tack ja det får vi göra finns ju inget lekland eller kul här i norrland :)

kram

2009-03-11 @ 22:12:52
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback