- Gammeldags klädnypor




- Många mailar och frågar om saker i bland svarar jag snabbt i bland tar det längre tid beroende på hur många mail jag har att svara och mycket tid jag har över för datan :)

Men i dag tänkte jag besvara er på en fråga som några mailat om :)
Nämligen vart man kan få tag i gammeldagsa klädnypor :)
Tänkte att det kunde vara lägga att besvara den frågan med ett inlägg :)

Du kan iallafall köpa dessa på :


www.pandurohobby.se
www.jungfrukammaren.se



 Dessa kan  man snyggt använda som en fin inredings detalj :)


 / Love

Kommentarer
Postat av: Malin

Söta! Pandurohobby måste jag besöka då jag ska ner till Sundsvall eller Birsta, de har så mycket fint och pyssligt :) Trevlig helg på dig o familjen :)

Postat av: vintageretroprinsessa

Malin : Detsamma ha en toppen helg :)

2009-03-13 @ 11:44:34
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback