- Godmorgon frulle





- Hola at ya !!!!



 Goddagens denna onsdag :)

Laddade ut med nyttig frulle.
Citrus yoghurt.
Godmorgon färskpressad blodapelsin.
2 kokta ägg med extra omega 3.
Och vatten :)

Känner energin i mina vener som flödar omkring :)
Har hunnit med en massa städ mm nu på morgonkvisten :)

Ap ungen springer omkring inne och leker :)
Pappa är ute motionerar :)


 Inge snö och blåst i dag hallelulja :)

Bambi har luckats kasta sönder en docka en gammal en med porslins ansikte :S
 Fick lov att kasta ansiktet men funderar om man kan göra ett nytt älskade den dockan :)
Fick den av Jimmys mammas syster :) superfin så kroppen sparade jag i min pyssel låda :)
snart är han hel och fin igen :)

 Håller på vädra i vardagsrummet och har tänt med waxkaka med doften weding day :)
doftar verklien ljuvligt rent och fräsht :)

ur stereon ljuder p3 med sina sköna låtar.

Kääärlek Mamma Jessica



Ps i dag ska jag vara duktig baka en sockerkaka :)
keny har utedag hela dagen i morgon och han ville ha hembakat med sig :)
sen ska han grilla korv ute ;) Mysigt värre.
Så i dag blir det sockerkaks bak kanske tom tigerkaka :)
det vet jag att han älskar :)



Käääärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback