- Jag lyckades




- Yeeeeees pokal till mig i går lyckades kenny peta i sig en korv KALL uppskuren i små små bitar brevid ett päron och äpple som jag skurit upp :)
Inget snack inga frågor han bara mumsade i sig :).


 I går kväll klippte vi hans hår ca 5 cm där bak :)
Han ville INTE klippa för kort :)
 så vi  tog en bit i går :) så at det ser nyklippt och fint ut :)


 Barnen somna 21.30 i går vakna 8.50 :)


Bambi var en snurrpelle i natt och ville helst liggapåmig tror jag :)
Trygghets tjejen :)


 Lördag i dag och solen skiner :)
Härligt värre :)


Dagens planer :


Frullen är avklarad :)
Städa i ordning lite
Blogga medans kidsen leker.
Fixxa i ordning med dusch och allt vad det innebär :)
Sen åker Madicken med sin pappa några timmar .

Jag och kenny ska ha några timmar själv på stan :)
Honeyboney skjutsar in oss.





 Just ja glömmde berätta om maten jag fick i går :)
Fick faktiskt välja själv hihihiihi Valde färsk lax från norge med  spenat parmesan och rök röra i en rulle :)
Till det sallad och potatis .
laxen riktigt smällte av färskhet i munnen :)
superenkelt att göra in i ugnen 20 min.

Kostade ca 50 kr styck.
Älsklingen valde en grekisk färsk laxmed parmesanröra och oliver den var riktigt god den med.





 Imorgon är det söndag sista dagen på sportlovet.
Morgondagens planer är att besöka Ridskolan i svedjeholmen som har öppet hus.
Barnen ska rida och rykta hästarna sen är det uppvisning  :)
spännande värre :)
Behöverjag säga att Madicken längtar som en tok ?????




 Ha en Happy Lördag alla :)


Kääääärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback