- Magic




- I går hände det mitt framför ögonen på mig .
Jag stog där och kollade upp mot den stjärnklara himmlen då plötsligt en stjärna föll.
Jag knep snabbt i hop mina ögonen och önskade mig en önskan.
Den förblir hemlig annars slår den ju inte in ;)


Här hemma står ägg på kokningen.
Lillan ligger sover som en liten nassegris i den varma sängen :)

Solen strålar lika hårt på oss i dag oxå :)


 Ett av mina missions i dag är att gå in ett par sneakers som är splitter nya.
Leta fram Madickens röda allväders / vårbrallor som verkar spårlöst borta, dom kan väl inte ha försvunnit från dagiset bara så där igen ??!!! Dom e ju namnade :)
 Bra med  namn som inget annat barn har på dagis likaså gäller kenny , och likaså kommer väl att gälla lilla Bambina den dagen hon startar dagis.





Ett leende förlänger livet så är det bara :)


 // Love

Kommentarer
Postat av: Petra

haha så söt hon e Madicken och hoppas stövlarna kommer fram jäkla trist att saker ska försvinna på ett dagis jämt kram

Postat av: Linda

Snacka om söt0)

2009-03-19 @ 13:34:59
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback