- Rita kreativa barnen








- Spännande sitta rita  då storasyster och pappa ska hjälpa till :)
fast helst vill jag gnaga på kritorna :)
Busflicka :)

Fast rita det gjorde hon oxå :)

Nu har det äntligen slutat snö :)
Madickenvar duktig hjälpte till och skotta :)


Jag har vart duktig och kört lite bil nu på kvällskvisten :)




Pärlan Doris  :)
Lätt att sladda omkring med :)




 Satt såg familjen annorlunda nu ikväll så himla mysigt programm :)


Barnen somna mätta i magen efter the ägg och the kakor :)


Imorgon en ny dag  och Madicken ska få vara på dagis några timmar var ett tag sen nu :)
så hon ser fram emot det kläderna är redan framplockade :)



Kääärlek Mamma Jessica

Kommentarer
Postat av: Görel

Har du klippt Bambi någon gång än? Ser att hon oxå börjar bli lite vildvuxen som min Samuel, men man drar sig för att klippa det, dom är så gulliga:)

Kram

Postat av: mamma

Haha våran bil heter ju Bettan.......och hon går inte av för hackor. Ser att Madicken håller pennan som mig....TG tyckte förresten att hon och jag var lika han såg ett kort då jag var typ 4-5 år....kan det bero på att vi är släkt eller något?? kram till er alla

2009-03-10 @ 09:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback