- Som om mitt hjärta min kropp ville vara på en annan plats





- Jag gick in med min röda ros..
hela atmosfären känndes trång.. som om man nästan slutade andas .
Vi satte oss ner.
såg alla tårar där inne alla pölar av tårar , tänk om man själv hade drunknat i alla tårar ?


Mitt hjärta slog min kropp var varm snyfningar och tårar om vart annat.
Du min älskade fina vän som alltid fick mig att skratta.

Jag satt där hela tiden ... kännde mig alldeles varm ...
Tänkte det här är inte sant.. kanske man ska nypa sig i armen .. det kanske bara är en ond drömm
en drömm man vill  vakna ifrån.
jag nöp men kännde  smärtan.
Det var verklighet här och nu.
Jag var där och du du fanns inte där längre :(


 Jag såg din mamma jag såg din mormor jag hörde deras gråt jag såg deras tårar tårar för dig camilla.

Jag såg din man hans puss på urnan hans blick hans tårar tårar av saknad och kärlek till dig.




Låt änglarna vara med dig.

Kommentarer
Postat av: Görel

Så onödigt o ofattbart! Förstår att du är lessen i dag!

Kram

Postat av: miggs

Hmeskt! Har själv varit där, mer än en gång. Dels för min barndomsvän sen jag var 4 år som gick bort i cancer, och för min äldsta bror som gick bort för snart 8 år sen, och sen ett par till som ryckts ifrån oss andra alldeles för tidigt....

Men så länge vi minns dom, så länge finns dom kvar i våra hjärtan!

Kram!

2009-03-03 @ 22:46:37
URL: http://miggsmiggs.blogg.se/
Postat av: Kristin

Hoppas det känns lite bättre idag. Kram

2009-03-04 @ 10:01:34
URL: http://lillprinsessan.blogg.se/
Postat av: mamma

Nu har hon och djuren fått ett avsked och livet går trots allt vidare.......tråkigt det som hänt men nu lägger sig ett lugn för alla inblandade.

2009-03-04 @ 15:24:57
Postat av: vintageretroprinsessa

Görel : Tack fär din omtanke :)



Miggs : Minnena är det vi bespar och plockar fram då och då :)

Tack för din kommentar :)



Kristin :)



Mamma :)

2009-03-05 @ 10:26:18
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback