- succses




- Jippie pippi jag fann Madicken vår allväders vind braller :)
Längst ner i en kläd / gardin hög låg dom undangömda :)
Tummen upp :)
Hittade även en påse  med kläder till Bambi,
Ett nyss Bamse regnställ och regnstövlar som hon håller på stapplar omkring i inne nu :)
En fin RETRO vårjacka :)
 och scarves till hunden :)
En vårjacka från VILA som låg i en påse ( Måste ha glömt den )
Och en svart scarves till mig :)

Rena rama julaftonen jue :)



Fredag i morgon :)
och jag har in nageltid som alltid varje månad :)
Över  9 år sen jag starta att göra dom :)
Jag har långa naglar naturligt som vi bara bygger på för att få dom starkare och finare så klart :)
Är hel nöjd :)



Neeeps  dags att fortsätta gå in mina sneakers :)




 / Piz oUt

Kommentarer
Postat av: mini

happy day sweetie! mini

Postat av: lolla

hejsan!

Har du haft dina naglar i nio år?

jag prövade förra vintern att göra naglar hade det i ett halvår kanske sedan tröttnade jag men är sugen igen det är ju så snyggt

kram lolla

2009-03-19 @ 11:32:54
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback