- Du och jag tillsammans på stan




-  Med kenny har man alltid kul på stan bara man inte går för länge och kollar på för mycket tjej saker :)
Annars är det bara fina  fisken och glada skratt :)
Han gick där i godan ro drack sin stora chai latte och kollade på dom affärerna han ville i lugn och ro :)
Inget tjat om saker :)



 Det här fick han att  le en extra gång ett planetpolare påslakan :) Lyckan var gjord :)
Nytt ritblock med planetpolarna och suddegummin.



Med sig till Madicken hade han denna  söta planetpolare ( Han har en likadan i sin säng )

  

 Jag själv  unnade mig en ny chai latte :) ( fast käner jag kenny delar vi på den )

Fin skål att ha fin choklad i :)

Hippie band att ha runt huvudet ( Finns på  Bik bok fanns även i aprikost som kan vara snyggt till brännan i sommar kostade 79 pix, nu ska jag leta snygga läder remmar att ha som hippie style i sommar )

Sen köptes det faktiskt lite kläder :)
Men dom f¨r ni se i morgon :)


För nu ska jag ut med min schimpans unge och gå ut och gå i den friska luften :)


sen väntas en lång massage för min del :)
Mys pys värre :)


Imorgon stallet :) wiiihooo :)
Madicken och kenny ska rida ev Bambi och häst uppvisning mm :)
Kommer bli toppen :)


När dom kommer hem blir det soppa för alla :)



Kärlek när den är som bäst här och nu



i spell it to L O V E

Kommentarer
Postat av: Petra

Hejsan hoppsan hoppas soppan blev god :-)kram kram kram

Postat av: lolla

Vilken mysig dag ni hade igår

och så spännande med ridningen...

Vad det låter gott med chai latte, men nu kanske du tycker att jag är kokko.. men vad inehåler den drycken och vad smakar den ;)

kram lolla

2009-03-08 @ 12:21:21
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Petra : Är ni hemma nu ?

Hoppas att ni haft det fint :)





Lolla :) Ja du chailatte smalar som en kryddig latte med massa goda kryddor av ingefära kanel kardemumma en riktigt höjdardryck :)

Du måste testa den är underbar och beroende framkallande :)



Kram Jessica

2009-03-08 @ 16:42:50
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback