- Ett mjukt fint paket har landat



- Jag måste verkligen ha dom finaste vännerna :)

 Idag damp det ner ett av dom underbaraste paketen :)




 En liten V E R A  har hittat hem till oss tillsammans med ett underbart hjärta som Machar :)

 Den duktiga  tjejen som gör dessa finner  ni på
www.lollashus.blogg.se

 Just nu bor dom i den blåa skålen jag köpte i dag :) ( Dom  bor på mitt nya nattduksbord )

Men på Madickens avslutning ska hon få denna go bit :)

söt som socker var namnet .


 / love

Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Oj, du verkar ha haft en minst lika underbar helg som jag, massor av kärlek i dina inlägg, mordag, å firande av madicken å massa fina saker... Stor kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback