- Affär fruktmys

PoP randig TRÖJA strl.134/140


- Ja då var man hemkommen från affären.
Handla massa frukt till barnen som dom ska få mumsa på i kväll.

Kenny åt nyss lunch 4 kokade varm korvar med groft bröd ekologisk festis och gurk skivor :)
Nu sitter han mätt och belåten kikar tv .
Bambi somna nyss i min famn , en liten förkyldis !!!

Till kvällsmyset för moi blir det fetaost oliver och skagenröra baugetter :)
Där kan inget slå fel.
Leilas nya tidning ska noggramt läsas.
Robinssons  ska kollas på och mumsa snickers glass :)




 Just ja bilden på Polarn pch pyret tröjan funderar på att köpa den till kenny.
han har den i brunt innan den den ekologiska blommiga i brunt han fick förra veckan eller nåt, tycker dom randiga tröjorna e riktigt fräscha och fina till Baggy Jeans.
Sen får Madicken ärva den och sen Bambi :)
Vi kan kalla det bra kvalla :)

Dock återstår det att hitta dom perfekta baggyjeansen i hans storlek som ska vara smala i midjan :).

Madicken har fångat in en nyckelpiga  som han lagt i en burk med massa gräs i hennes rum.
Anar jag att kenny och Madickenvar som mig som liten  ???!!!¨
samlade på alla djur ;)
Min låtsaspappa vart nästintill galen på mig när jag plockade in alal små näbbmus  som jag la i hamster buren :)
Sen matade jag dom med nötter och la i bomulls tussar :)
Mitt djurintresse fick jag tidigt och trivs med jdur runtomkring mig.


Djur är inte som människor utan helt andra individer , dom är harmlösa mjuka kärleksfulal och kan ge så mycket utav att bara finnas : ).
fast dom kräver ju massa kärlek mys och omvårdnad tillbaks :)
Dom ska ju inte bara finnas där för att vara gulliga.


Min drömm sen är att ha häst  höns så man kan plocka in ägg och baka av :)
Att ha massa djur runt omkring en ger en lugn och inre harmoni :)
För mig är det så iallafall :)


Just nu ligger en liten Pingu dvs marsvinet eller är det Bollibompa den heter ?
Kenny som döpte dom för några år sedan :)
han bara ligger myser :)




 / Love





Ps glömm inte tävlingen som jag har :
http://bambii.blogg.se/2009/may/-.html#comment

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback