- Apple blossom




-  Man vaknar till fågelkvitter och skinande sol.
 Glada barn som glatt mumsade i sig frukosten och  begav sig till dagis cyklandes med ett leende på läpparna.
Kenny med nya vaxet på tuppkammen och better bodies handskarna på :)

 Ska ner  till ån plocka in gullvivor och styvmors violer sätta i mina små vaser från " HImmlen runt hörnet "
ha i vardagsrumms fönstrerna och på data bordet :)

Sen  blir det planering ute på gården mys pys :)

Mannen är ute förbränner kalorier .
Bambi sitter   äter macka och dricker smoothie  diggar till MTV.

Syster yster kommer på besök i dag  ska hämta  påsar ned leksaker till Enya bla.

 Om vi ska till stan sen om älsklingen har nåt ärende följer jag med ska in på himmlen runt hörnet har fått två beställningar med saker som ska inhandlas :)
Sen tänkte jag köpa 7 meter nytt band som jag ska ha till mitt pyssel :)
Kanskelika bra man tar 10 meter då man ändå håller på  fnissar :)
Kommer  ju på saker allteftersom  :)
Finns ju så mycket man kan pyssla och dona med :)

2st  SOAP/ SPA   skålar  i lantlig shabby chic



 / Njut dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback