- En dag i sköna maj




- Här startar dagen Malte ska få följa med på sin första men inte sista resa :)
han har gjort sig redo genom att smaska Retro Raket bränsle :) ( Musli ).
Mätta och belåtna begav vi oss :)

 

Han hoppade direkt in och satte sig på huvudstödet men ap ap ap där fick jag allt hejda han ... kolla bild 2 man sitter ju fast med bälte Malte :)



Jag och min Lilla Hello kitty tjej sitter kvar  i bilen väntar på pappa  då han är och köper kanel mandlar :)

  Nya rengörings pads med scrub på  vart jag sugen på att testa finns på apoteket. Tamagotchi nyckelband med figur till mitt Nintendo ds, ev svart och en lila ögon skugga och smink pennor från hm vart det.

   


Madicken fick ett par adidas Braller.
Bambi fick en Polarn och pyret tröja.
Jag fick en munktröja med äpplen på.
Bambi fick en pyjamas som hon har på sig nu :)

   


 En till kalikå till kalikå kompisarna :)
Världens fulaste / sötaste lilla Docka.

Kenny fick en lampskärm med änglar och ett litet bord i blått trä att ha fina saker på.

Madicken fick en fin tunika som passar supersnyggt till utsvängda jeans.

  Hittade den perfekta lilal presenten till Lillebrosan Terry i dag :)
han samlar nämligen på coca cola saker :) så denna fina bricka ska bli hans i kväll :)

Han kommer förbi efter 22.00 då han ska til kramfors hämta en cross som han köpt :)




Nu mata lillen med lite kvälls mat :) i form av gröt och äppelbitar :)



Resten av shoppingen den kommer :)





Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan

Gud vad jag skrattade åt lilla Malte i din bil på väg på utflykt, jag tror jag packar ner mig själv i ett paket och kommer på posten hem till er nån dag.....

Hyggligt att du kollar tyg till mig

Bodde jag närmare skulle det jädrans bli fika och snacka av :-)

Kul prylar du handlat som vanligt, gillar så in i nordens att se allt du handlar, knäpp man är alltså, eller????

Ha det gott

kram kram lolla

Postat av: vintageretroprinsessa

Lolla : Skule du sett han i dag :)

smaska munkar och hade det härdas fnissar :)



skulle bli ett stort paket med andra ord då ;)

Jag ska spana utav bara f ** efter det perfekta prickiga tyget :)

ja lite knäpp är du allt eller så e det jag som e knäppast som orkar lägga ut allt ler :)





ha det finast kraaaam

2009-05-21 @ 20:41:39
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback