- Fina ting



- Jag vet att jag inte är som alla andra det vill jag heller inte vara .
Utan jag vill vara jag den jag  är :) Så är det bara deal with it.


 Passar på att visa  lite fynd jag gjorde tidigare i veckan :)

 På second hand fann jag det vackraste gamla  kakfatet med vacker silver fot och glas ovanpå.
Det är verkligen sanslöst vackert .
Kännde mig riktigt nöjd när jag fyndade detta  oerhört vackra fat.



 Ett vackert tungt litet fat att ha mina Lux tvålar med doft av orkide och ros ska få plats där :)
Den hamnade på toaletten nere .



En riktigt fin  dressing flaska med snygg text perfekt att blanda sommar sallads dressingen i :)

   

Bild 1 :  Fint barn lakan med spets och monogram

Bild 2 : Peppar burk som jag ska blanda till en egen peppar havssalt blandning :), Vackert fat och en fin shabby chic figur.

Bild 3 : Ros kopp med fat att att små blommor i eller att så i .

Bild 4 : kruka och zink kruka som numera bor ute.

 

Handmålad gammal liten stol att ha kruka i . Den bor oxå ute nu dock under tak :0).


Riktigt nöjd som alltid :)


/ Kärlek är till för att ges  och fås.

Kommentarer
Postat av: Carro

Fin fina fynd som alltid :) Älskar kakfatet ..

Hoppas ni får en fortsatt trevlig helg

Postat av: Anonym

Stefan Har sagt att han ångrar att han fick barn med dig för att du är så sjuk.

Han hatar dig..

Kenny tycker oxå att du är sjuk..

2009-05-22 @ 23:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback