- For me ?




- Den senaste tiden har jag fått äran och  blivit utdelad en massa olika awards som jag glömt  :)
Denna fick jag nyss :)


En award av söta Hanna som gillar att man skriver tycker tänker det som kanske inte andra vågar stå för / vågar skriva tycka :)


Yeeeps thats me i ett nötskal.
Hallå varför ska man sitta vara monotom vara som alla andra ?
Nope thats not my style.
Jag är den jag är säger det jag tycker tänker hur ska anra annars veta ?
Inte är jag den som är den :)


http://hannaofsweden.blogg.se/  Här hittar ni Hanna och lilla Neo`s Blogg.


Man ska ju passa denna vidare .


Jag läser en hel del bloggar men det är långt i från alla jag hinner att kika in på dagarna ,
 ni vet tiden 24 timmar hinner man inte allt på :)
Ni som har kids  och animals vet :)



Men anyway jag vill skicka vidare denna till :


Petra på www.mammansprinsessor.blogg.se  En vän som kämper  med sitt livspusslande och en sjuk mamma i cancer jag vill ge dig en stor eloge  till dig Petra . ( Pssssst nästa gång säger du till om Alex kan vara här om ni behöver hjälp )

Ellinor www.lollashus.blogg.se En väldigt fin bloggare som jag lärt känna just genom bloggen.
Här trivs man  att kika in i hennes blogg. Tittar in minst en gång per dag :)

2 är bättre än inget eller hur ?



Kommentarer
Postat av: Anonym

men halloj!

Tusen tack för denna award, gud vad du är gullig

Blev superglad när jag läste mitt namn och att du ger den till mig :-0

Jag mejlar mitt kontonr ikväll och du jag packar ner ett gäng jordgubbar som extra premie....en liten present till dina söta juveler.

kram kram

2009-05-16 @ 13:55:18
Postat av: lolla

åh det är jag.. ja just jag lolla som skickade den förra kommentaren, fast det förstog du kanske...

Lolla

Postat av: Petra

Åh men tackar vad glad jag blir nu :)kram tjejen

2009-05-16 @ 20:40:22
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback