- Hemma dags att packa upp :)




 -  Fasiken vilket härligt väder .
Skulle kunna gå runt med ett fett smile hela dagen , undra bara om man skule få träningsvärk i mungiperna bara ?

 Vart inge fika på stan så vi drog en drive in och satt smutta på en stor jordgubbs milkshake jag och Bambi , gott värre.

Loppisen var stängd så den får ett besök nästa gång vi åker in till stan.

 Men några go bitar norpade jag allt i dag :)

Var på jakt efter kläder till Eko reko men det såg mörkt ut blir till att sy nåt snajsigt till han , stackaren kan ju inte gå runt naken dagarna i ända :).


Dagens middag blir Färsk lax med gorgonzola  black tiger spett marinerade färsk potatis  och smält smör och grönsaker och vatten melon :)


 Jag skulle inte byta bort min liv för allt guld i världen :)


 / ler lyckligt mot  alla.

Kommentarer
Postat av: emily

okej, var bor ni? Jag flyttar direkt!! Här ÖSER regnet ner och jag som ska ut i klackar snart :(

Postat av: vintageretroprinsessa

Emily 65 mil uppåt pekar på kartan ÖRNSKÖLDSVIK.



skickar ner massa solsken :)

2009-05-22 @ 17:36:01
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback