- Hip hop baggy jeans



- Madicken på väg till dagis vid 8.15 i dag :)
 Glad som en lärka och på strålande humör :).

Både kenny och Madicken åt mycket till frulle i dag .   gick in väckte dom vid 7.30 både låg sussa som små nassar.

Bambi vaknade inte förens 9.15 :) och  mumsade i sig en banan en macka  ett ägg och ekologisk jucie
 mums.

Nu leker hon med dockan och sin nya lek stol från fisher price som ni ska få se bild på sen :)







 Den finaste baggy jeans bruden ni kan tänka er cyklade glatt iväg till dagiset :)


 Nu ska  vi ut leka vid ån jag och mitt lilla pyr :)
 Hundarna följer givetvis med :) springa av sig :)


 / Kääärlek




Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan

coolaste bruden alltså.....

Har enliten tjejj på jobbet åxå som har såna coola baggy jeans,hon envisas med att hon ska ha dom i kyrkan på skolavslutningen säjer hennes mamma :-)

Men NEJ säger mammman....

Jag skulle själv behöva ett par till....

kram lolla

Postat av: Therese - Lurans blogg

Så fin madicken är i sina baggy jeans, även jag sitter i sådan idag :-) Jasså ni befinner i Ö-vik - kul! Nästan "nästgårds" så här i bloggvärlden iaf. Jag bor i Dorotea, V-bottens inland ;-) kram kram

2009-05-26 @ 11:37:39
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Petra

cool brutta :)så söt Madicken!kram

2009-05-26 @ 13:36:42
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback