- Högt högt upp i det blå




- strålande sol sen klockan sex i morse :)
 Var tom uppe halv sex och släppte ut ena katten.

  I dag börjar vi med att städa toaletten uppe :)


sen fika ute och pocka in äppelkvistar till shabby chic ( Fågeln )
Nytt gräs till kanin Marsvin :).




 PÅ tal om djur har Madicken tjatat om att skaffa en liten hamster .
Men där tog det stopp vi har tillräckligt med djur nu :)


Men en liten virkad råtta kan väl gå an :)
Han verkar städad och  snäll . Inga huggtänder syns till heller :)

http://ulligagulligasaker.blogspot.com/2009/05/25000-besokare-betyder-utlottning.html 





 / Kärlek mamma Jessica

Kommentarer
Postat av: mini

tack fina du för dina värmande ord till mig. jag är så krossad att jag inte vet vart jag ska vägen...då är det så lovely att ha en bloggvän så ljuvlig som du. kram! mini

Postat av: Viktoria - ♥ s t j e r n f a l l ♥

Heeej!



Jag tänkte bara säga att Yumi är på väg till dig med posten nu :)



Hoppas du haft en trevlig helg!



Mvh // Viktoria

2009-05-11 @ 16:42:51
URL: http://stjernfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback