- Its raining its raining i smell the sunwashed linen



-    Hola :)


Hann med en hel  del i dag :)
Tog bussen in och droppa av på ena syrran jobb och lämna en jack kavaj till hennes dotter och ett urban decay glitter puder.
Surra innan jag begav mig vidare :).

Möte upp andra syrran efter en timme själv på stan :)
Luncha på subway och bjöd syrran på en halva italian B M T  thats good :).

Älsklingen mötte upp mig sen och  jag fick vara smakråd för en ny vår jacka :)
Vart en grymt fin blå från intersport.
Lillan höll på springa ihjäl sig då dom mötte upp mig utanför intersport :).

Sen har vi vart runt  på 2 olika djur affärer :)



Bla kom jag hem med detta från djur affärerna inklusive 2 påsar hö och fler majskolvar till kaninen / marsvinet och massa hund gotta i form  av små tugg pinnar och grisknorrar.
Shabby chic ( nymfparakiten ) fick lyx foder i form av massa exotisk i  påse som hon glatt mumsa i sig :)



Väl hemma bjöds det på detta :

Medelhavsblandning dvs klyftpotatisen :)
Fetaost.
Parmeson rök röra
Turkisk yoghurt med kanel
Passionfrukt
Egen marinerad fläskfile  MUMS
satt bra efter en dag på stan :)


 / Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback