- Kenny och jag var i himmlen på himmlen runt hörnet



-  Kom alla mina små kycklingar KOM :)

 Halloj :)
Har haft en toppen dag med kenny :)
 En riktig mysar dag :)
han var en duktig hjälpreda och  hjälpte söka shabby chic saker men även  prickigt tyg som vi ska skicka till en blogg vän men nåt sånt fanns ej :S Nästa gång hoppas vi på tur :)

 Anyway den stooora fina glasburken är ett loppis  fynd :)
Tavlan second hand.
Nysilver skålen röda k .
Vart en salig blandning där :)

 Otroligt nöjd med shoppingen i dag :)
Om ni bara visste :)



 På himmlen runt hörnet köpte jag små griffeltavla tags :) (  Vad jag ska med dom till får  ni se sen )

Laundry linnen doftpåse :)

Band ( Till griffeltavle pysslet )





 Gammal låda loppis som ska bli planterings låda :) ( Har även köpt 3 tomat plantor )



 Frukost kopp med tilhärande fat och guld kant ( Sätter guldkant på vardagen skulle man kunna säga :)

 En vacker gammal tavla med körsbärsblomm och en söt blåmes.


  

 Bild ett  Gamla vackra skålar och en mini form till bambi ( Baka i köket =)

 Bild 2 : Figurer att steka ägg i elelr göra fina figurer då man bakar :)

Bild 3 : Stickad mormors rut filt ( La den i nederkanten på sängen ) Fin att ha i vagnen sen .

  

 Bild 1 : Gammal Bambino flaska i glas till inredning . Finsa skålar att ha bönor ärter mm i till maten.

 Bild 2 : Press glas skål .

 Bild 3 : Lakan med spets till pyssel och rosa spets under kjol :)


 Sa jag att jag var nöjd  ?


 Hann  med att åka till affären med moped och Madicken handla lite blommor och ekologisk saft :)

Pappan i huset är och kikar fotboll :)


 Käääärlek

Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Underbar shopping!!! Och just den doftpåsen är ens favorit här hemma med :-) Ska bli kul att se vad det är för pyssel du har på G. Jag har iaf gjort färdigt min holk så nu ligger den ut i bloggen, blir nog till at trycka lite mer i kväll, eller så får jag dra fram stickorna och sticka en mössa... blåse och regnar som bara den, så än är inte säsongen slut ;-) Kraaaam!

Postat av: kattis

Fina fynd! härligt med en mysdag, får man fråga vad man får ge för en sådan trälåda du köpte på loppis?

kram

2009-05-27 @ 20:26:34
Postat av: lolla

hejsan vännen

WOW vilken shopping,det måsta verkligen vara en bra shopping kompis du hade med dig.....

Vad kostade griffeltagsen???

kanske du köper några till mig och jag skickar en liten figur till dig...;-) byte typ...

kramar lolla

2009-05-27 @ 21:32:55
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Therese : Ja den doftpåsen är en favorit :)

skulel lätt kunna ha den i allarum :)

Brukar handla en sån lite då och då för att fräscha upp lite :)



Ha en fin dag :



Kattis : Tackar Tackar :)

En spn låda kostar runt hundralappen i bland mer beroende påvad det är för märke och skick mm :)

ska ge mig ut på jakt efter en till hade jag tänk en större kanske :) avlång :)



Lolla :) Kenny är den bästa shopping kompisen man kan tänka sig :)

Han hjälper till inspirerar och är bara allmänt söt då vi ska ut och shoppa :)



Yeeeeps klart att vi byter :)



Kramisar

2009-05-28 @ 13:07:27
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback