- Klart och betart

Aktivitetsstol med ljud, musik, Fisher Price,



- Holy macaroni fick en fix ide då mannen i huset  skulle på Bio.
 Att jag skulle total städa / göra om i Madicken lekrum  plus rensa alla hennes saker 2 påsar bort med diverse ting som mina  syskons barn ska få :)
Perfekt . 4 timmar senare var jag klar  hahha flippat  :)
men mycket hann jag med :)


 På bilden ser ni Bambis nya aktivitets stol som hon fick av Madickens pappa :)
 Riktigt rolig och bra är den  ,  Bambis nya favvo sak tror jag allt.

 Alla små sussar sött.
 ska lägga mig i soffan chilla lira Tamagotchi på ds :)




 / Peace and love


 Ps i morgon blir det stan och fika runda med min fina  son :)  Mys på hög nivå :)


Kärlek


En sak som är bra då mannen vart borta att man får fina presenter ( Tidig mors dag present  från sia )
 Sen får man  helkropps massage  :) Med nya ekologiska massage oljan :)
Tack för den säger mami :)

Kommentarer
Postat av: Lina

En sån har vi också, fast man blir lite smått galen efter ett tag ;)

Postat av: Sessan

Gud vilken söt stol!

2009-05-27 @ 03:17:39
URL: http://sessansally.blogg.se/
Postat av: lolla

hejsan

vilket ryck du måsta få....stor rensning...

stolen såg helcool ut

Nyfiken i en strut är jag :-)

Vad fick du för present.

ha en fin dag på stan med sonen, kramar lolla

2009-05-27 @ 08:56:54
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Lina :) Hii hii tycker det går bra är van vid liv och rörelse :))))



Sessan :)



Lolla : Japps i bland får man ju såna ideer att fixxa och dona :)

Men fint vart det :)

Plockade även in massa blommor och kvistar till hennes lekrum ;)

mysigt ska det vara där barnen ska leka :)



Presenten kommer upp sen :)

Promise :)



Kraaaaam

2009-05-28 @ 13:19:58
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback