- Lux petal touch




- Nu har vi alla mumsat i oss kvälls fika :)
Mina siraps rutor med ost och sallad och gurka åt alla barnen och chai the :)
Och uppskuren frukt.

Jag mumsade i mig pepsi och skagenröra baugetter :)

Hundarna mumsa på hundben jag köpte i går :)

Pappan i huset är på bio :).


 Knas väder regn sol storm hagel om vartannat :).

Idag var det ju som sagt var intervju för ett projekt arbete ett par skol ungdomar har och valde att ha med mig super kul :)

Sen kommer öa komma hem och intervjua ang vaccination hemma hos mig vilket känns superkul oxå :)
Blir till veckan det :)


Glömde slinka in på himmlen runt hörnet i dag fyy på mig :)
Jag som skulel handla doftpåsar :)
Får ta det en annan ag :)

Imorgon åker vi hem till min  mamma och låtsas papa och deras hundar, för där har nämligen min lilla mormor landat från stockholm ska fira hennes 65 års dag :)
 Det blir jag  Madicken Bambi och pappan :).
Hundarna lämnar jag hemma då dom har en ny hund som vi ej vet hur han reagerar på våra små hundar :)

Madicken har redan nu i kväll vart flitig och pysslat i hop en present till " morfar" John :)

En vas fylld med goda godisar gammeldags colar vilo klubba och strong mint tabletter med spets band och en ros klädnypa :)

Och jag ska göra mormors kort färdigt  då barnen dunat in :)

Just ja på bilden ser ni en underbar tvål som jag köpte för några dagar 4 pack ca 20 pix.
Och den doftar ljuvligt av rosor :)


Hoppas ni haft en underbar dag ?


Peace and love

Kommentarer
Postat av: Petra

Flitig som vanligt hoppas ni får en fin dag imorgon då på kalaset:)spännande ang öa oxå kram o tack för din kommentar

Postat av: Karin

Älskar hårda tvålar. Ett tips är Björk&Berries smultrontvål, tror att du skulle älska den, både förpackningen och doften.

2009-05-08 @ 17:04:04
URL: http://www.metrobloggen.se/karinsliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback