- Min lilla chai snutt



- Kenny har ett stort intresse för BMX åkande.
 Vi har gått i tankarna att köpa en ny trick BMX till han kostar dock nåra tusenlappar men är lätt värt det då jag  vet att det är nåt han vill sysselsätta sig med.

 Idag vart det en  Trick cykel hjälm :) med klistermärken man själv kan sätta dit. Stadium.
Better bodies handskar viktigt då man ska trixxa ;).
Sen tog jag ner mina splitter nya inlinses skydd som han fick :)
Man ska ju vara rädd om killen sen ska han få en rygg platta skydd hittade inget i hans size i dag :)

   Nya skor att   ha på skolan :) ( Nästan som mina converse  stolt kille )

 Mjuka beige pösbraller att chilla i :)

Sen fick han ett hår vax från frisören  i gallerian :)
Mycket noga med tuppkammen e han :)


Vi fikade chai latte och bara myste :)
Han är en riktigt själsfrände den där lilla busen vi mot världen.

Han älskar att gå på stan och klagar inte en endaste gång.

Innan vi åkte hem åt vi på Max  och avslutade med varsin dessert Han en Dumle blizzer och jag en strawberry lyx shake med grädde :)






Sen gjorde vi high five hemma och kramades massor for good team work .


Nu susssar han sött och la sig ner lyckligt.
Innan han somna och jag skulle krama han godnatt sa han :

- Mamma vet du en sak ?

 Jo jag vet många saker men inte den saken du ska säga hjärtat svarar jag

Kenny :  Mamma jag älskar dig så himla mycket sen kramar han om mig  så där hårt som bara han kan .


Mitt mamma hjärta smälte  i dubbelbemärkelse.



 / Lycka är att få ge och känna kärlek  av dom som betyder mest.

Kommentarer
Postat av: Emily

åh blir alldeles varm. Hur sött var inte de då?



Jag har fotat glajjerna åt dig!! Ska länka dig var bilden ligger :)



kram

Postat av: vintageretroprinsessa

Emily : Killar kan dom oxå :))))



ÅHHHHHHHHHHHHHH me whant tooo seeee :)

2009-05-27 @ 23:23:31
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: lolla

morning

Det allra goaste man kan höra.....killar är bra ljuvliga,och mysiga när de får tillbringa lite tid med mammma...

ha världens kanon dag vännen

kram lolla

hoppas det kommer ett paket idag.....mejla mig då om du har tid

2009-05-28 @ 06:29:02
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: mamma

Waow bara att inse att Kenny the man har blivit riktigt stor.!!! Vilken liten cooling det har utvecklats till av det lilla gliet hehehe kramar i massor....stolt ska du va!!

2009-05-28 @ 10:00:50
Postat av: vintageretroprinsessa

lolla Ja verkligen man känner hur hjärtat bara smälter :)

Inget paket i dag :(

Har Mailat .



Kram.





Mamma : STora killen :)

skulel sett han i morse , med håret hahaaahaahah :)

Jag är den stoltaste :)



Kram ha en bra jobb dag :)I

2009-05-28 @ 11:09:45
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback