- P R O J E K T



- Ähh kom på en anann smart ide till mitt lilla projekt och jag vart nöjd :)


 Limmade fast 2 fina bilder utrivna från en tidning om just barnrum :)





Dessa 2 vart dom utvalda :)
 Dock e dom blöta  av lim bakom då jag tog kortet direkt då jag hade limmat :).



På nederkanten ser ni en trä bokstav  nämligen M som madicken gjort :)
En gammal form som ett ljus ska vara i Bambi plockade bort det och npgra av Madickens samlor docker tyckte jag gjorde sig fint där nere med riset :)



På sidan hänger en virkad påse :)




Nu fattas bara ros buketten som ska hänga på ena sidan där uppe :)




Kääärlek

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh vad det kliar i fingrarna. Måste verkligen börja pyssla jag med...

Postat av: Anna

Va gullig du va idag i tidningen då;)

2009-05-05 @ 08:27:11
Postat av: emily

hihi va fint!!



Nej också regnade det inte idga :( hm!



kramar

2009-05-05 @ 08:28:38
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: Anonym

undrar bara varför du ljuger så mycke både om dig själv ditt tragiska liv å andra? ex att du skulle ha nåra pengar som helst att tala om hahahaha garvar ihjäl mig. ni bor 5 pers i en 3a, kör bara gamla skrotbilar, handla mest på loppis tom sängkläder hur äcklig som helst. skulle inte förvåan om du köpte troserna där oxå. sen att hitta på massa saker om andra sprida rykten, inte konstigt hela stan tycker att du är allvarligt störd. pinsamt att va så avundsjuk att du tom måste hitta på att andra är avundsjuk på dig hahaha på vad då liksom. du har ju inget som nån normal mäniska vill ha. sök psykologhjälp så kanske du kan få hjälp att trivas med dig själv din sjuka mytoman

2009-05-05 @ 12:06:27
Postat av: vintageretroprinsessa

Lina : Kul att inspirera andra :)



Anna : Hahhahahhahahha snyggt eller inte :)



Emily : tack sötis :)



anonym : Dra balla i lösgruset aktivera dig nånstans-

man vet aldrig vad som händer daa daa daa

2009-05-06 @ 19:45:28
URL: http://www.bambii.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback