- På G




-  Nu är vi på G här hemma  frullen avklarad  kenny har gosat i soffan kollat tv  ätit sin frulle.

Nu blir det hårfix men först ska han trixxa med cykeln medans jag fixxar mig och Bambi.

Chai latten  var mycket viktig och fick INTE glömmas då vi skulle på stan ( Viktiga saker )

 Hunnit fått fina paket på morgonen oxå jippie jippie sen paket som ska hämtas på affären :)
Bilder kommer sen :)


Nu dusch smink packa väskan :)


 Sen ska jag och kenny ha en mysig  span efter shabby chic saker på stan .
Ska skicka  några paket bla ett  till en fin bloggvän :)


Strawberry Shortcake



Peace and Love

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hoppas ni får en fin dag!

Postat av: Therese - Lurans blogg

Hoppas du visar oss dian fynd sedan ;-) förresten ,det ska finnas en udnerbar inrednings/shabby chic butik i ö-vik som ha e-butik/blogg vet du kanske adressen? Kram kram till dig å dina tre under

2009-05-27 @ 13:57:48
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Jennie : Tackar tackar :) Det hade vi oxå :)



Therese Lurans blogg : Hallå tjejen :) Jajjemensan håller på lägga in bilder på shoppingen :)

Butiken du menar heter himmlen runt hörnet :)

Var in där i dag en av mina favorit affärer :)



Massa kramar

2009-05-27 @ 19:51:06
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback