- Pysselfia







- När man städar och donar kommer  man oftast på en massa ideer iallafall jag :)

Gick ut plockade in tussilagon och blå små blommor och satte i små vaser här och där.
Sen plockade jag om kvistar klädde om take away muggar med notblad och knöt fast gjute snöre :)
Enkelt men snyggt :)

Sen kan man om man vill hänga fast söta saker i kvistarna :)

Just den här kvisten hamna i kennys rum :)



Ahhhhhhh perfekt har ett litet projekt att sätta tänderna i :)
Nämligen denna gamla skåpdörr i vitt avskaft trä :)
Just nu står det uppe på kennys rum med hans kvistar och not papper.
Sen ska en bukett röda torkade rosor dit med vitt spets band :)
Sen funderar jag på att sätta ros tapet mitt i :) Vi får se vad som händer med detta projekt :)





På hela övervåningen inklusive nedervåningen doftar det Yankee candle snow angels :)


Älsklingen är och köper Pizza till mig som blir dagens slarviga lunch :)
man får slarva när man är i städar och pyssel tagen :)


Mormors present är inslagen nu fattas bara kortet sm jag ska pyssla med :)
Not papper och spets blir det iallafall och ev brända kanter och gjute snöre ler :)




Kääärlek

Kommentarer
Postat av: miggs

tjooho vad du pysslar o donar o fint blir det!

du jag provade en chailatte när jag var o fikade sist och vart FAST, kan man köpa i pulverform i affären eller nåt o göra själv ? du är ju chailattemissbrukare så du har kanske koll ?



KRAM

Postat av: mia

Kul å pyssla, borde fixa lite jag med, ha fina dagen.

2009-05-04 @ 14:11:51
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/
Postat av: Erika

vad duktig du är! :) jätte fint!

2009-05-04 @ 14:53:05
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa





Miggs : Du jag springer in till dig och skriver så du ej missar :)

KUL att gillart den everkligen ap gooo :)



Mia : Ja det är riktigt kul att pyssla och dona :)



Erica :) Tackar :)

2009-05-04 @ 19:38:57
URL: http://www.bambii.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback