- sleeping princess



-  Den här skönheten har  vi sen innan som Pyjamas riktigt häftig och snygg.
Nu är jag dock sugen på att införskaffa mig nattlinnet i samma  tyg fast  då skulle vi nog ha den som klänning så pass snygg den  är :)

 Kommer från Polarn pch pyret.

POP nattlinne

 Den här är ny i Bambis gardrob kommer oxå från Polarn pch pyret och går under benämningen nattlinne.
Dock kommer vi att ha den som sommar klänning nu i sommar :)
För cool för att bara sova i :)


 Här hemma blir det snart lunch , dagens lucnh blir Tacopaj med jalapenos till  mig Bambi tror jag skippar dom :)
Citron vatten med massa is och  passionsfrukt till efterätt :)


Barbapapa - 2 figurer

 Måste ju  visa nytillskotten till min Barba samling :)

2 styckna från 70talet snacka om raritet :)

 Funderar på att ställa in hela samligen i ett dockskåp sen :)

Dock ska det inte vara ett vanligt dockskåp utan en gammal byrå :)
 Som har ett  öppen sida :)
Kommer bli så snyggt :)
Har dock INTE sett byrån ännu :)
 Ska göra ett byte med syster yster hon ska få Madickens  Blåa Nalle pug byrå med handmålade figurer från Nalle puh och vi ska få ärva denna gamla byrå som är från hennes pojkväns mormor :)
Spännande värre då den flyttar in till oss  mot hösten :)
Kommer bli sååå snyggt :)





Kääääääärlek mamma Jessica


Kommentarer
Postat av: Kristin

Håller med om att pops nattlinnen är för fina att bara sova i :) Köpte ett till Nova utan ärm för en tid sen som vi också ska ha dagtid!! Kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback