- Smoothie




- Hallå denna onsdag där solen skiner ute :)
ska snart bege oss ut och leka med lillan ute på gården.
Klippa till äppelträdet lite och fixxa bland rabarberna :).


Madicken ligger inne mumsar glass :)
Mindre feber och piggare .

Som fika sällskap sen harjag min nya tidning :)
Blir nog en chai latte ute i solen :)


Dagens frulle vart en smoothie med färsk annanas banan kiwi blåbär  exotiska frukter frysta vanilj glass vanilj yoghurt färsk pressad apelsin juice och björnbär :) Mums.


Är lite pyssel sugen som vanligt och funderar på att skaffa en vit byrå  till hallen att  ha min handmålade spegel på sen massa notpapper  och ta bort den vita shabby chic avskavda stolen och flytta den :)
Men vi får se vad som händer där :).

 Senare i dag blir det att svara på alla mail som ligger i den mån jag hinner vill säga :)
så checha era mail boxar efter mail från mig senare i dag :)



sen blir det att klura på tävlingen som startas i morgon :)


Sen har jag redan nu en till tävling på g  :)
efter den som startas i morgon :).

Sen blir det att hämta paket som anlänt :)



 Nu ut och fixxa :)


Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback