- Strawberry fields




-  Lite för blåsigt för att ligga på stranden vid havet .
 Så älsklingen  bestämde att vi  ska åka på utflykt :)

Blir att äta jordgubbs mjukglass  vid golfbanan .
Kolla loppisen om den är öppen.

Lämna en mobil telefon till hans polare.
Lämna en påse med kläder till syrran.

 Sen båthamns häng och  lek i lekparken :)

Sen handla hem massa go frukt som sharon passios frukt och vattenmelon :)


 Sen  får vi INTE glömma köpa plantjord nu såg jag att dom hade massa pallar med plantjord :)


Jippiekaey ...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej.. Lite nyfiken bara. Jag själv är 3 barns mamma, med sambo. Har det lite svårt att gå runt rent ekonomiskt.. Undrar hur ni får det att gå ihopa?? Du behöver inte svara om det är känsligt eller något! Ha en toppen dag!!

2009-05-24 @ 12:18:59
Postat av: Malin

Kul att du hittede till min blogg =) lycka till i tävlingen =)

Postat av: Carro

Låter som en toppendag ! :)

Sötnosen där ..

2009-05-24 @ 17:55:26
URL: http://carrod.blogg.se/
Postat av: mamma

En sån söt bild på Bambi ser lite retro ut tycker jag kram..........

2009-05-24 @ 19:43:03
Postat av: anna

Fina lilla Bambitjejen. Så stor lilltjejan blivit....

Ärförälskad i äppelbodyn hon har på sig. Min lilla pingla har en sådan oxå. Grönt är så snyggt och retro.

Ha en fin vecka.

//Anna

2009-05-24 @ 21:24:01
URL: http://annatje77.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback