- Strawberry milkshake




-  Eftermiddagen vart det  en tur till hembygdsgården som resulterade att vi inte var hemma förens halv nio.
barnen satt lekte i sandlådan och i lekhuset.
Sen var vi nere titta på vattnet matade fåglarna och bara myste.

Trötta barn somna skönt i kväll tror jag allt :)
Pappan i huset nattade Bambi annars vill hon bara ammas om jag ska  natta henne ;).



malte svettades i dag i hettan  så luvan åkte av där ett tag i bilen , då fick han en brilajnt ide att han skulle svalka av sig lite i min MINI DKNY parfym :) manligt eller vad gå runt lukta brutta ;)




Bildbevis på att Malte svettades luvan av.
Sen fick han nån fix ide att smörja in händerna mitt i  bilåkandet knasig filur den där munken :)




 Nu kvällsmys i soffan med min hunk kolla tv :)
Och jag ska vara en duktig tjej och svara på  en del av alla fina mail som dimpit ner i brevlådan :)



Peace and love .

Kommentarer
Postat av: lolla

morning....

oj vad varmt det måsta vara för Malte, skönt att han kan ta av sig huvan när han svettas.....

men att han gillade tjejj parfym det hade jag redan mina aningar om :-)

hittade honom på parfymhyllan här hemma en dag...

kram kram lolla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback