- Walk with me reebok



- Spanade på flera ställen eter mina freestyle tror ni storleken fanns ?
 Fanns fan inte i vitt i en enda butik.
Men som tur var skulle stadium ta in i min storlek :)
så jag kommer köpa dom då dom landar i butik :)


Vart anyways dessa sötingar i går :)
Efter en massa testande.

Är det bara mina fötter som känns som pelle plattfot när man har converse på sig ?
Dock e jag lite halv sugen på dom spetsiga med supertunn sula :)
Kanske skulle vara nåt i vitt givetvis :).



 
  

 Nya leggings VILA ap sköna :) kostar 199 för er intresserade rå sjyssta detaljer.

Ny bodylotion från Hm doftar som en frukt cocktail :)
Söt tisha team sportia.

Bik Bok tee med söta spets detaljer nertill :)


Bik bok teen och vila leggingsarna är min outfit i dag tillsammans med ecco skinn sandalerna jag köpte i veckan :)
Police brillor och skinn the bridge väska :)



Nu mot stan .
Mumsa mjukglass och massa lek och kolal fiskar och skor till kenny bla :)


Njut dagen

Kommentarer
Postat av: Görel

Åh vilka fina skor. Fräscht med vitt o rött! Såna skulle jag kunna tänka mig!!

Jag har oxå converse och jag kan knappt gå i dem för jag är plattfotad och det känns ännu värre i dem!! Som om fötterna ska brytas av på nåt vis:)

Ha en toppenhelg!!

Kram!

Postat av: vintageretroprinsessa

Görel : Dom e cerise :) Nästan samma men otroligt fräscha :)

Har dock inga converse utan jag bara testa inget för mina fötter dock :) hihihiihi :)



ha det finast kraaam

2009-05-01 @ 19:40:02
URL: http://www.bambii.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback