- With a look from an angel




-  Gårdagens lilal shopping kommer nu :)

Den här söta ängeln fick jag från röda k som jag ska sy fast på en linne påse :)

 

Kenny fick nya jeans och en mjukis tränings tröja från stadium. Nya sjyssta sneakers dock lite stora :)

 Den lilla sjuklingen fick en mjuk klänning att mysa i . samt en röd tunn lindex jacka dock ej med på bild.

  Bambi fick en frotte klänning och en kalikå clown.

  H2O tröja att chilla i . Ny scarves. For me :)


 Till hemmet :

   

 På loppisen fann jag en design  mugg och en gammal leksaks spis som ska bli en fin inredningsdetalj :)

En liten kanin med morötter och en gris :)

En burk att förvara bambis första år små saker och en ljuslykta till Madicko.



Nu hoppa in i dusch åka handla mat  och spana efter leilas nya tidning :)


Peace and love

Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Är dålig att kommentera, men är inne å tassar här emellanåt... vill bara önska trevlig helg och gratulera till alla dina fynd :-)

Postat av: Anonym

Du den spisen var inte illa hoppas du hittar på något bra med den men det vet jag att du gör.......

2009-05-15 @ 18:52:34
Postat av: vintageretroprinsessa

Therese :) Tackar tackar kul att du är här inne och nosar :)



Ha det finast



anonym : Just nu pruder en kruka med svatvinbärs kvistar den :)

2009-05-15 @ 21:57:40
URL: http://www.bambii.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback