- Örnexpo 2009 med drag plåstret Magnus samuelsson




- Så var dagen till ända och örnexpo 2009 är slut för våran del :)
En dag räcker gott och väl  bland marknadstokiga människor överallt :)

 Hann och äta kantarell toast  med västerbottenost där och munkar  :)
Mums. strålande väder med varm sol som värmde  hela dagen .



Busfian gör sig redo för en åktur i brumm brummen :)

Iklädd : Polarn pch pyret tunika Fix strumpbraller och Polarn och pyret skor :) och med ett äpple i handen :)
Den så kalllade färd kosten tillsammans med smoothie :)



Idag satte Malte fast sig i Bambis bilbarnstol.



Bambi ser mäkta förvånad ut  över att en fripassagerare har intagit plats i hennes bilstol ;)



Sen blir det lite pusskalas innan vi ska bege oss på marknads området :)



Malte klänger sig fast i gallret och spanar in alla hoppborgar godis stånd och alt annat kul som fanns där.



 När man g¨r på marknad hör det till att man ska mumsa gott.
Här tar vi en välförtjänt fika paus med sockermunk och chokladmunk och coke :)
Härdas säger Malte som kännde igen sig Munken malte och Munkar gick väldigt bra i hop vill jag lova :)


Sen gick vi  till svärmor och svärfar och hämtade hem en mys tjej som spexade järnet :)
Våran fina tjej :)




När du ler mot  mig slutar världen att snurra
Det finns bara vi
Där och nu
Tillsammans.

Mamma älskar dig oändligt :)


 / love






Kommentarer
Postat av: lolla

faaanken vad jag är avis på Malte som får vara med på alla upptåg....

Men skratta gott åt dina roliga bilder får jag iallafall.....

Kramar lolla

Postat av: vintageretroprinsessa

Lolla :) Ja han verkar trivas med mig :)

hihiihihihihihi :)

Kul att nån uppskattar bilderna på han :)





kram

2009-05-21 @ 22:13:20
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback