- Birdy

Affisch Fågelträd i gruppen Tavlor och Väggdekorationer hos HouseofHedda.com (ommPosterFageltrad)

Affisch Fågelträd. Frilansillustratören Ingela P Arrhenius illustrerar detta snygga tryck. Hon illustrerar även barnböcker, tygmönster och har designat flera frimärksutgåvor. Material: 150 g obestruket papper Tryck : Offset Mått: 50x70 cm.

Väggdekor Fågelfamilj  i gruppen BABY OCH BARN / Dekor till väggen hos HouseofHedda.com (ommDekorFagelFamilj)

Med australienska Cold Coffees vägg- och fönsterdekaler förändrar du ett rum på ett kick. De är idealiska när det ena stunden är bilar som gäller medan det ett halvår senare bara är pirater. Det finns med andra ord ingen ursäkt att ha kala väggar eller tomma fönster hemma.....Cold Coffees väggdekal är av tunn vinyl med ett svagt, milt klister på baksidan. De är lätta att använda. Det är bara att dra av dem från arket och placera dem där man vill ha dem.

 Vacker tavla som har dom snygga 70 tals färgerna.
snyggt att ha ovanför tex läshörnan fär at inge ett mysigt intryck.

Fågel dekalerna gör sig snyggt på en gammal dör på insidan till ett barnrum.

På tal om gamla dörrar



Fatta hur snyggt det är  att använda en gammal dörr som säng gavel ?
Otroligt snyggt enligt mig.
Min mamam har tex en gammal dörr som säng gaval :)
Riktigt snyggt :).


 Nu ska jag bege mig på jakt efte en speciell sak :)
Vad det är får nu se senare i bloggen om en vecka två eller nåt.
kanske en månad man vet aldrig hur lång tid det tar att leta speciella ting :)

 / tjingeling  .

 

Nu dags för nattnig av barn som ska till skola i  morgon.

Packa väskor  ta fram kläder.

Läsa saga borsta gaddar fylla på vatten flaskor till deras sängar :)

 

Kääärlek


Kommentarer
Postat av: lolla

morning....

det är supersnyggt med dörr till sänggavel för det har jag hemma hos mig :)

ha en fin dag lolla

Postat av: Emily

åååh så fint det var med dörren sådär!! Verkligen suuuper fint.. så skulle man vilja ha, men jag tror jag inte är så händig.. suck.



kramar

2009-11-09 @ 11:04:20
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Oj vilken underbar affisch överst, måste nog kika in hos house of hedda å beställa... Tack för tipset! KRAAAM

2009-11-09 @ 11:39:46
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Josefine

Visst hade du köpt denna parfym för några månader sedan?



Library of Fragrance Cologne Jelly Belly Wild Blackberry Peach Cobbler



Luktar den gott? Och fanns den här i Övik?



Tack på förhand!

2009-11-09 @ 15:22:08
Postat av: Petra

snygg säng gavel det är så otroligt coolt gjort kram

2009-11-09 @ 16:40:15
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Lolla : det är sanslöst snyggt :)



Emily : Bara att måla och shabba till den :)sockenvägens söta _ hihiihi visst var den fin ? :)

kram



Josefine :) Doftar sweet finns ej i stan :) Tyvärr :)

Inte nu :)



Petra :)))

2009-11-09 @ 17:32:40
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: madde

Hej hej

Hoppas att allt e bra med er.

Vilken underbar säng gavel. Så romantiskt och fint!



Kram på er

Postat av: Josefine

Tack för ditt svar! :-)



2009-11-10 @ 13:56:26
Postat av: vintageretroprinsessa



Madde : tack för att du skrev till mig så jag har nya blogg aadressen har glömt att skriva in den :)

all lycka till er och erat nya fina hus :)



Josefine :)

2009-11-11 @ 13:07:46
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vacker sänggavel. Min mamma gjorde om en antik köksoffa till gavel, oxå super fint!

2009-11-13 @ 10:08:43
URL: http://desbarrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback