- Ekologiska nyheter har landat.



- Beställde den grymma scarfsen som jag bloggade om tidigare från
www.lollopard.se
Blå ekologisk med traktorer .
Kostar 85 pix och är  grymm.
Bambi älskar sina andra två som hon fick av Lollopard förra året så jag var bara tvungen att köpa denna nyhet :).

Inte nog med detta fick jag en Lollopard mobil strumpa så mobilen slipper ripas då man har den i jack fickan / väskan :) smart.

Madicken ska vara testare av den snygga ekologiska traktor tröjan .

Barntopen "Majlis" när en nykomling. Traktormönstrad. Ett fint snitt med puffärm och resår i ärmslut. Ekologisk mjuk bomull med aningen lycra i.


Kostar 249 kr.

Båda är heta nyheter och går åt som smör i solsken .
Så det gäller att ligga i om man vill hinna norpa åt sig en :)

 Mjuk skön fin modell.
Kommer att fota Madicken till veckanmed tröjan på.


 / Peace


Mobilstrumpan får vara följeslagare på stan i dag :)

Kommentarer
Postat av: Ylva

Hej! Kikar in här lite, vilka söta grejer, ska gensast kolla deras hemsida. Har dagen till ära själv på mig en kjol därifrån, de har ju fina grejer till vuxna med.

/Ylva


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback