- En ekologisk vän



- Jaha då har en söt snäll kanin med rosa ballerina skor och rosa klänning flyttat in.
Jag adopterade henne i dag :)
Är hon inte bedårande söt?
En riktig liten prinsessa.



Har man rest en lång väg är det viktigt ladda kroppen med mat.
snabbt som atan hoppade hon in i svalen och norpade raskt åt sig en ekologisk morot.
Naffs naffs sa det bara så var moroten borta , bara den lilla stumpen längst ner fanns kvar .

 snälla Anna på
www.ekokul.se som har skickat denna lilla go bit.

En slängvänlig kaninkompis. Helt igenom gjord av ekologisk bomull, även stoppningen.

Helt fri från pesticider, bekämpningsmedel, artificiella färger och ftalater. Extra långa fibrer vilka gör att tyget blir extra mjukt och får extra styrka. Färgad med naturliga färger. Tråden är också gjord av 100 % ekologisk bomull.

Med andra ord fullständigt tuggvänlig för den som vill gå loss med tänderna på sin bästa vän.

Cirka 30 cm.
Kaninen Långe Vill du beställa din egna går den loss på 160 pix här :


http://www.ekokul.se/se/art/kaninen-lange.php 

Passa på och gör din ekologiska julbeställning inför julen :)

 Ja jag vet ju  iallafall en och en annan som kommer slita i öronen på sockerbits söta kaninen :).
Dock får vi passa oss så ingen hund  roffar åt sig ekologiska kaninen.
Levde farligt där et tag då ena hunden ville slänga upp hon i luften och ruska om hon ;)


 / kärlek

Kommentarer
Postat av: stina

Åh de är så jäkla fina ju :)

Postat av: Sockenvägens Söta

Vilket gulligt tips på eko kanin, den ska fröet i magen få tror jag bestämt, och som alltid underbara fynd, fågeln från Marimekko är ju helt underbar! Och jag tycker du gör rätt prioritering då du inte festar/dricker utan unnar dig läckra naglar :-) Love it! Klurar på en tur till ö-vik så Luran ska få bada å ja go crazy på himmelen runt hörnet, så då kanske jag hör av mig för fler tips på bra butiker, du verkar j uveta vilka guldkornen är! :-)



Och som svvar på din fråga jobbar jag som nämndsekreterare på kultur och utbildningsnämnden i grannkommunen, ett helt ok jobb till skillnad från min forskarkarriär inte följer med mig hem om kvällarna. Skönt allt fokus är istället på familjen, pyssel å mys - som det ska vara ;-)



Vad gör du? Är du föräldraledig? Eller jobbar du med inredning, har klurat lite på det om jag ska vara ärlig :-) Kram

2009-11-04 @ 20:00:04
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Ekokul-Anna

Nu har jag äntligen hittat dig din lilla rymmare!



Men du får nog stanna där, ser ut som om du har vansinnigt kul :-) Och jag fnissar också åt bilderna! Ha det gott Kaninis!

2009-11-13 @ 14:07:12
URL: http://www.ekokul.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback