- En liten detalj

Klicka för att visa Megabild! NY Dekoration med kors  krucifix shabby chic lantligt

- Yees det är vad man skulle kunna kalla det lilla krusifixet med spetsband som jag köpte i går :)
Blir en snygg stilren inredningsdetalj.

 Sitter mumsar ägg dricker jucie med lill Bambi som även matar hundarna om vart annat med lite ägg :).

Madicken är på skolan sjunger med skolan i sin finaste jul plyshklänning och flätor i håret :)

Fredag i dag och en massa står på menyn,
Har en lista som ska bokas av inne i stan ;)
Himmlen runt hörnet
Indiska
Second hand
Röda k
Classes
VILA
Hm
Village
Polarn och pyret
Blommor och ting.
Blomsteraffären  i gallerian
Barista
Stadium.
Kicks

Mm MM ;)

Sen ska det stor handlas mat vi har 2 frysar och ena ska fyllas på :)
Det mesta vi handlar försöker vi handla ekologisk eller närproducerat :)
Och färska råvarer det är hemligheten till god mat enligt mig :).

Farsdags presenten till min pappa är redan kirrad :)
En bok och lite fin ekologisk choklad ska skickas ner till stockholm :)
det vet jag skulle glädja min daddy ;).

Till mannen i hemmet lutar det åt *** hemligstämplat :)
 Kanske nån parfym eller sjysst volcom tröja kanske skulle vara nåt :)

 Själv lyxxade ag på med min Gucci flora  parfym som jag får nöja mig med ett tag ;).

Ska även in i tv spels butiken leta spel åt kenny :)

Dock är jag sugen på att dofta på den här parfymen och se vad den luktar :)




 Önskar er alla en kanon dag :)


Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback