- Fem myror är fler än fyra elefanter

Klicka för att visa Megabild!

 (  otroligt snygg blus i från VILA i snygg odd molly style )

-  En snöig onsdag vaknade vi till.
 I dag ska  jag försöka hinna med så myclket jobb som möjligt vid datan.
Ds svara alla mail och dona :).
Har en hög att beta av och svara på sm tar sin lilla tid :).
Sen ska vi äta go bullar göra fruktsallad och ligga läsa :).

 Tänkte passa på att skriva ner ett gott recept till er oxå på en renskavs gryta :)
Passar sig bra så här i dom kallare tiderna :).

 I går  var jag duktig rensa ut saker till mami och syrrans barn :)
slagit in lite paket :)
Och rensat bort massa annat :)
 I dag blir det mys med marsvinets som ska få  klippa tassarna :).

Hoppas ni alla andra får en great day :)


 / peace and love

Kommentarer
Postat av: stina

jag förstår din son. jag älskar också varm choklad. det är så förknippat med mys för mig :)

och senvill jag bara säga att du antagligen är skitsnygg i den där fina blusen!! ;) ny? KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback