- Jag har fått pysseldjävulen i mig



- Helt galet  det bara kliar i mina fingrar och jag kommer på nya saker mest hela tiden att pyssla och dona med.
Pysseldjävulen har intagit min kropp :)

Anyway denna fina klänning köptes till Bambis födelsedag som är om ca 2 veckor.
Lite odd molly stuk fast billigare fnissar :)



 Kan inte få nog av gamla ting så vackert att det bara skriker om det ,
 Äkta pärlhalsband som jag knytit lite spets runt om . Lagt det på en gammal silversnäck skål.
Ögon godis.

Ps lägg märke på mitt lila sår på tummen som jag fick då jag drog upp en tall med roten ;)

 En liten tall i köksingången som Madicken pyntat med gamla julgrans hjärtan från Röda k och gamla julgransljus hållare med ljus i :)


 i morgon ska vi på  julmarknad :)


 Kääärlek

Kommentarer
Postat av: Erika

vi ska också gå på marknaden :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback