- Jessicas Julshopping :)



 Här kommer  en del av min shopping jag gjort dessa två dagar :).

  

Sten hjärtan som jag använt i blomster arrangemang .

Pet shop ekorre till Madicken Julklapp. Deo och massa dushtvålar for me :)

  

Ingefärs karameller fejk diamonds till blomm arrangemang Och jul doft. Indiska.

Jul en till pyssel.

Eco polarn pch pyret långkalsonger.

  

Scampoo Balsam och heat protection. Massa ljus ett STOOOOOORT gravljus . och polkagris käppar :)

Fläder och vanilj tvålar :)

 

 sötaste finaste änglarna.  Love them :)

   

Sia ljus köptes i går underbar doft. Fick lov att köpa ett till i dag til kidsens rum oh en liten ängel till Madickens rum :) .- Polly pockethus med möbler och figurer Madicken julklapp.

 



Finasta plåtlådan från Ib laursen . Himmlen runt hörnet :)
Älskar den .

Nu blir det färga håret och ögonbrynen och scrubba kroppen sen kommer del 2 av Jessica julshopping.

 Love love love


Kommentarer
Postat av: Julia [ Fotobloggen ] ♥

hejsan.

Undrar om du skulle kunna göra mig en lite tjänst?:)

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback