- Jippiekaaaeeyyy



- Det lönar sig att ha korpögon med sig :).

För i dag fick jag med mig en gammal vacker stege jag ska shabby chica :)
L Y C K A .

Har vart ute på en långpromenad med Bambi.
Kollat in massa gamla saker lekt i en sandlåda plockat in pyssel material.
Sen började det att regna och vi begav oss in för att mumsa kycklingpytt stekt ägg och broccoli.

Kenny har en kompis och dom leker uppe på rummet och har fikat mina kanelbullar och kladdkaka och ekologisk saft :)

 ska pyssla i hop lite vackra gamla kort sen hade jag tänkt .
Skriva upp på pyssel listan vad som behövs att köpas  mer av :).

 Har hittat ett grymt gammal klädskåp med spegel på framsidan.
Hängare inne för upphängnad av kläder sen lådor under med ganla beslag.
Sen hyllplan där man kan ha trä korgar.
Ska fundera om Bambi behöver och ska få ett till  gammalt klädskåp :)


Alla sängar är renbäddade och köket är tip top :)

Lillan vilar efter en lång promenad och massa mat i magen.

Sen bir det ekologiskt fruktsallad och  ekologisk honung.

Och jag ska vara smart att klippa ut fårskinns sulor själv till Bambis sulor som jag har köpt begagnat :)
Man är väl inte dum heller :)

Men nu ska jag läsa lite favorit bloggar och svara mail :)

/ Kääärlek

Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

SÖTNOSEN! ^__^ <3

Glöm inte att kika in på min söta smyckestävling som avslutas om en timme!

SKYNDA SKYNDA! :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback